Ervaringsverhalen

Laat zien wat jouw bedrijf voor anderen kan betekenen door persoonlijke verhalen te delen

Lees jij reviews voordat je een dure aankoop doet? Ja, toch?! Bij slechte beoordelingen zul je weinig vertrouwen hebben en de aankoop niet doen. Reviews kun je vergelijken met ervaringsverhalen. Door jouw cliënt of medewerker zijn persoonlijke verhaal te laten delen over jullie samenwerking wek je vertrouwen, transparantie en trek je nieuwe mensen aan. Kortom je maakt meer impact met jouw organisatie!

Ik ben als contentcreator gespecialiseerd in het maken van ervaringsverhalen in woord én beeld. Heb ik je al overtuigd dat jij dit wil voor jouw organisatie? Of lees je nog even verder?

Waarom ervaringsverhalen delen?

  • Het vertelt het verhaal van jouw klant én jouw dienst

  • Het zorgt voor authenticiteit en persoonlijkheid

  • Het overtuigt een potentiële klant of samenwerkingspartner

  • Het trekt nieuwe collega’s aan

  • Het zorgt op sociale media voor een groter bereik en meer volgers

  • Het zorgt voor een betere positionering op Google (SEO)

  • Het maakt van klanten ambassadeurs

Conclusie: Je maakt meer impact met ervaringsverhalen